„Szmaragdowa Tablica” Carli Montero to bestseller w Hiszpanii – 100 000 sprzedanych egzemplarzy!
W związku z polską premierą powieści Dom Wydawniczy REBIS zaprosił czytelników do konkursu, jakiego jeszcze nie było. Każdy, kto przeczytał książkę, mógł podzielić się swoją opinią i wrażeniami za pomocą specjalnej aplikacji. Czytelnik otrzymał narzędzie do skomponowania z multimedialnych puzzli swój własny film będący recenzją, felietonem, lub nawet trailerem książki!
Konkurs wpisywał się w najnowsze trendy sieci: rosnącą popularność wideoblogów — zwanych także vlogami — oraz społecznościowy charakter treści wideo, jakimi dzielą się internauci. Autorka najlepszego filmiku w nagrodę odbyła podróż do Paryża szlakiem wielkiej literatury i otrzymała 2000 PLN.
Media Format przygotowała koncepcję i strategię kampanii w sieci oraz zrealizowała projekt wraz z kompleksową obsługą i kreacją treści.
Zobacz trailer książki i opinię Doroty Wellman – ambasadorki konkursu.
No comments