Posiadamy doświadczenie w produkcji wideo (programy TV, filmy, publikacje wielkoformatowe), multimedialnej i technologiach IT. Kompleksowo obsługujemy procesy wdrożenia kampanii promocyjnej: od strategii, poprzez realizację treści, aż do zakupu mediów i powierzchni reklamowych.
Posiadamy na swoim koncie najwięcej zrealizowanych kampanii reklamowych w Internecie dla wydawnictw książkowych.
Media Format wykorzystuje natępujące elementy i narzędzia w opracowywanych strategiach promocji:
- Sztuka researchu grup celowych w sieci
- Modelowanie brandend content
- Wykorzystywanie users generated content
- Interaktywność – stymulowanie interakcji, np.: stworzenie grupy zaangażowanych odbiorców, którzy wytworzą własne treści i dzięki tym treściom dotarcie do jak najszerszej publiczności z przekazem promocyjnym
- Dotarcie do głównej grupy celowej
- Pozyskanie partnerów promocji wg schematu synergii wzajemnych świadczeń:
Promowana marka <–> Patroni Medialni <–> Partner Promocji/Sponsor
- Wykorzystanie autorytetu celebrytów sieci – zaangażowanie „twarzy kampanii” i „liderów opinii” w interakcję i tworzenie treści
- Przekazy audiowizualne – wideo, spoty radiowe, multimedialne podcasty
- Wiralowość – aplikacje, serwisy społecznościowe
- Wybór i zakup powierzchni reklamowej (Internet, kino, outdoor): w serwisach społecznościowych, w internetowych sieciach mediowych, w kinach, w outdoorowych sieciach mediowych, serwisach VOD
- Landing page – projekt i wdrożenie www – głównym celem jest kumulowanie informacji i organizacji ruchu internautów związanego z akcją konkursową – czyli intergracja z FB i Yoube, i linkowanie do kanałów społecznościowych
- Dodatkowy monitoring sieci i marketing wirusowy
Zapraszamy do zapoznania się z przykładowymi kampaniami z naszego portfolio.
Najnowsze komentarze