Media Format tworzą ludzie od lat związani z produkcją wideo na potrzeby TV i Internetu.
Nasze doświadczenia mają źródła w formach przeznaczonych stricte do emisji telewizyjnej – współtworzenie programów TV, filmów i różnorodnych form audiowizualnych. Celem Media Format jest połączenie bogatego doświadczenia telewizyjnego z możliwościami, które tworzą nowe technologie komunikacyjne: internet, media społecznościowe, technologie mobilne. Staramy się tworzyć nowe formaty wideo, dostosowywać je do wymagań współczesnego odbiorcy „szybkich” mediów i badać ich potencjał marketingowy.
Opracowujemy koncepcje kampanii promocyjnych w internecie wykorzystując w sposób interaktywny formy wideo oraz klasyczne już metody: tworzenie www, wymyślanie i wdrażanie konkursów, biznesowe generowanie partnerstw na rzecz celów promocyjnych i przede wszystkim realizowanie krótkich form audiowizualnych na potrzeby promocji internetowej. Naszym trzonem biznesowym jest efektywne kosztowo realizowanie form wideo do celów dystrybucji transmedialnej.
Przykład połączenia wideo, internetu, mediów społecznościowych i marketingu to działania Media Format w sferze promocji książek. Potencjał konwergencji wideo i internetu wykorzystaliśmy również w promocji farmaceutyków. Nasi klienci to Jelfa SA oraz Valeant. W tym zakresie nasze działania skoncentrowane były na wymagającym rynku leków RX. Tworzyliśmy serwisy internetowe dla lekarzy z wykorzystanie m.in. również form wideo (pierwszy serial internetowy tylko dla lekarzy „Poczekalnia” z udziałem gwiazd komediowych Andrzeja Grabowskiego i Roberta Górskiego).
Zajmujemy się m.in. opracowywaniem strategii promocji dla Klientów m.in. z obszaru edukacji, rynku wydawniczego w internecie oraz realizacją tych strategii. Kluczowym elementem naszych aktywności w obszarze realizowanych treści jest produkcja materiałów wideo:
– filmy promocyjne
– filmy edukacyjne i instruktażowe
– trailery promujące książki,
– serie wywiadów z pisarzami,
– serie wywiadów z recenzentami lub osobowościami medialnymi związanymi kontekstowo z danym tytułem
– relacje wideo z wydarzeń związanych z promocją tytułów i autora,
– produkcja multimedialnych podcastów – czyli serii fragmentów audiobooków odpowiednio opracowanych wizualnie i dźwiękowo
– inne niestandardowe formy audiowizualne
– realizacja interaktywnych form – aplikacji internetowych i na urządzenia mobilne z wykorzystaniem mediów społecznościowych i form audiowizualnych.
Zaufali nam:
Najnowsze komentarze